hello darkness my old friend



idag ska jag till arbetsförmedlingen! är jag inte duktig, så säg? igår skrev jag också klart kapitel på boken. jag skriva mer idag. och jag fick precis reda på att min älskling inte alls ska åka iväg på söndag och vara borta jättelänge. gissa om jag blev glad! jag visade kanske inte det för honom dock, eftersom han ringde och babblade jättemycket klockan 8 i morse... men jag gillar ju honom ändå såklart! på lördag ska jag hem till madisco och det ska bli jättemysigt.

inatt drömde jag jättemånga sexdrömmar. om en massa olika människor. det var jätteäckligt. verkligen jätteäckligt. vet inte om jag vågar berätta om vem drömmarna var. det var i alla fall fyra olika personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback