hejhej alla

nu jobbar jag och tim på tidningen. han ifrån sitt stora hus i svedala och jag från min trånga lägenhet i malmö stad. men det går bra. han ska illustrera lite. vet inte varför jag inte tänkt på det innan, han är ju så duktig.

nu kollar jag på how i met your mother. och snorar ner lite. ska nog till svedala ikväll och jobba lite och stanna där. föralltid. för all framtid. forever. and... EVER!

skoja. men ska nog dit och jobba på. slutet av mars blir en riktigt stor fotografering! två dagars fotografering, styling, sminkning, posering och allt där till. ska bli riktigt kul. slutresultatet kommer nog bli jävlans coolt.

sitter och lyssnar på lasse. laddade när värsta feta paketet med alla skivor, massa live plus gamla skivor från när han var ung och cool. kan alla hans låtar utantill. verkligen ALLA. kommer ihåg någon lasse-konsert när en tjej framför mig skrek till sin kompis "MEN KAN HON ALLA LÅTAR ELLER?!!!??" riktigt lack. jag förstörde nog lite för henne... sen kommer jag också ihåg den konserten jag var så jävla svettig. genom kavajen... riktigt... svett...ig...


hejdå ungdomar ta det lugnt där ute!


Kommentarer
Postat av: m

haha så jävla störig tjej liksom. älskar att det var en VIT kavaj du svettades sönder också... likeit.

Postat av: tim

älskar att det var en... en kavaj överhuvudtaget...

2009-02-20 @ 12:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback