do you take me for such a fool?

med inspiration från tims blogg som i sin tur fick sin inspiration från en annan blogg; här är sex avvikande företeelser med mitt beteende.
  1.  Jag blir väldigt lätt beroende av saker. Därför borde jag egentligen aldrig börjat röka, dricka eller spela gh.
  2. Jag hjälper ofta folk med hur de kan göra sitt liv bättre. Till exempel hur de kan spara pengar, göra sitt liv roligare med mera och det brukar vara väldigt bra tips. Men det funkar inte på mig själv. När det gäller mig själv suger jag på att spara pengar och att "göra något av mitt liv". 
  3. Jag har jobbiga identitetskriser vilket kommer ur mitt dåliga självförtroende.
  4. Jag måste ha bekräftelse. Hela tiden. Av alla. Annars mår jag inte bra. 
  5. Jag sket i skolan rätt så hårt för att jag visste att ska jag bli något stort så kommer det inte att ha något att göra med mina betyg. Detta ångrar jag gravt då jag gärna vill börja nya skolor nu.
  6.  Jag säger ofta "det blir vad du gör det till" och menar på att jag alltid mår bra bara jag gör det bra. Ljuger rätt ofta om detta för att folk i min omgivning ska må bättre.

Kommentarer
Postat av: tim

" Jag säger ofta "det blir vad du gör det till" och menar på att jag alltid mår bra bara jag gör det bra. Ljuger rätt ofta om detta för att folk i min omgivning ska må bättre. "



du lever inte heller som du lär, tydligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback