det här skrev martina till mig för tre år sedan. tack... eller... nä... va...

åh nathalie, gärna aldrig någon annan än du


hon är alkoholiserad, nedgången och absolut använd överallt och enligt rohvol.blogspot.com består hennes liv av kaffe, cigg och vin. och aldrig i mitt liv att jag skulle kunna motstå denna skönhet. visst blir jag trött och deprimerad av hennes ansvarslöshet, lathet och någon enstaka gång har jag kanske tänkt att jag gillar henne så mycket mer när hon är full. och när jag är full. under alkoholens rus säger vi gärna att fyfan vad jag älskar dig, jag älskar dig mest i hela världen och jag skulle aldrig vilja ha en annan bästa vän än du. snälla nathalie, du har själv erkänt att folk sagt att du är tråkig nykter, och rolig full. har du valt detta liv själv, eller är det bara som det blivit? och att skryta om ditt kaffe, dina cigg och ditt vin. har du valt detta själv eller är det bara som det blivit? i vilket fall som helst gillar jag dig. och jag gillar ditt kaffe, dina cigg och ditt vin, din livlösa hora.


Kommentarer
Postat av: m

haha whats up "använd överallt"?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback