bLOGGEn

hej bloggisen!

igår hade jag en jätteskojsig dag. hade sovit hos madde natten innan och på morgonen (igår) tog jag bussen in till stan för att träffa Bossen min. jag fick vänta i en och en halv timme utanför barista (och en stund där inne såklart) när han till sist kom. jag fick beröm såklart och sedan frågade han mig om jag var sugen på att jobba på lite fler event. ABSOLUT, sa jag på ett nördigt sätt och vi kramade på det och fnissade lite.

när jag kom hem började jag plocka undan och diska. sen lagade jag lunch till sambolina och mig (negative calorie soup) och sedan diskade jag upp det också. senare på kvällen gjorde han små bullar och så värmde vi upp resten av soppan. sen diskade jag igen. jag gick sedan in på datorn och där fixade jag hem ett harry potter pc-spel! *gladaste i stan* sen ville sambolina ha kladdkaka så fick jag baka det.


roligaste dagen evaaaah! idag måste jag köpa nytt kaffe och fixa pass. sen ska jag nock skriva ett riktigt kul inlägg sen med massa bilder ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback