blA



idag vaknade jag lite senare än vad jag gjort den senaste veckan. halv 12 sprang jag upp ur sängen och gjorde kaffe. tog en cigg, men eftersom att det va så freakin kallt ute kunde jag inte njuta av den utan höll på att dö lite. jag har kommit på världens bästa idé till tidningen och försöker få tag på tim, men han sover nog. som vanligt. min sambolina jobbar och jag kollar på pussycat dolls. det är riktigt mysigt! och mitt kaffe börjar bli kallt. mindre mysigt.

nu vill jag skriva klart boken! ingen inspiration har jag dock. och tim har min ena per nilsson-bok. och den brukar ge mig en massa. OCH JAG SAKNAR SOMMAREN. kolla bara så vackra vi var för två och ett halvt år sedan. heh.

Kommentarer
Postat av: m

så FIN bild.

2009-02-01 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback