you can call me anything



nu har jag varit uppe i ungefär 40 minuter. har hunnit göra mig helt i ordning. stått där nere med kaffe och cigg, borstat tänderna och spelat lite sl. fick precis ett peppande sms av mamma, för snart ska jag fixa tanden från helvetet. har aldrig haft hål eller något liknande, så har aldrig fått bedövning/fått ont när jag fixat mina tänder. de gånger jag fixat dem innan har jag varit sövd. men jag antar att jag inte ska vara det idag........ är rädd nu. har också lite morgonskräck. är inte mörkrädd, i alla fall inte på natten, kan gå var fan som helst på nadden, men på morgonen.... märks att jag inte stigit upp innan kl 10 på väldigt länge.

jag känner i alla fall mig lite rädd. ska ringa mamsen när jag är på väg till bussen. sen ska jag ta bussen till svedala och hem till mamma och baka julgodis och träffa kaninen där uppe. kommer dö idag.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: mormor

Du dog inte. Du blev jättefin, ja det var du innan oxå men tanden blev finare än innan. Kram

2009-12-21 @ 19:17:52
Postat av: mums

världens sötaste kanin. nästa sommar ska jag söka jobb till henne.... som en lisebergskaninbebis. hon hade vatt den sötaste av alla lisebergskaninerna <3

2010-01-06 @ 08:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback