why have you always been so mean



nu har jag börjat tvätta och jag har läst 20 sidor ur den andra twilightboken, rökt två cigaretter, druckit kaffe, gjort mig halvt i ordning, pratat med sara i telefon, spelat lite sorority life och svarat på några mail.

det känns som att vinterångest smyger sig på lite och det orkar jag inte med just nu. skulle åkt till london i januari, men nu gick inte det, så nu måste jag åka någon annanstans. men jag vet inte var. har 8 nya böcker att läsa och har önskat mig ytterligare fem i julklapp.

jag känner mig tråkig. måste bli knäpp, annars blir jag knäpp.

nu ska jag spela lite mer sl. sen kanske ner och läsa lite till. även fast det är snö på bänken.

Kommentarer
Postat av: Madde

gillar rubriken.... ÄLSKAR DAJ GUMMZ!! eller gumpz?..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback