tonight i'll be your naughty girl

snart kommer madde hit, har varit och köpt cigg till henne och mig i det vita malmö, vi ska väl dricka lite här, sen hem till selva och sen ska vi ut. var och när och hur vet jag inte än och ska jag ha höga skor kommer jag halka kommer jag stuka foten, vet ej.

lyssnar på destinys child, britney, la roux och lady gaga och pebbar lidda me maj själv.

på måndag ska jag fixa rövtanden. i torsdags var jag på mas klockan 8 på morgon och madde var snäll och körde mig dit från hennes lilla him i svidala. för att komma iväg fick madde dock klättra in igenom bakluckan. men vi skrattade inte. för vi frös ihjäl. sen åkte vi och köpte mysig frukost, hem till henne och åt och sen somnade vi i soffan.

mina "vinterskor" har gått sönder. störigt som fan. har inte råd att köpa nya. och mamma erbjuder inte sig ens....................................................................




skoja mossan, du ska ju bjuda på mig julgodis på måndag efter min fula tand har fixat. om jag nu kan äta något..................................................................



heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback