no you cant call me her name

nu ska jag bara ha bloggen för att senare ha något att läsa om för jag tycker inte att det är så roligt att skriva hemliga dagböcker för det är alltid någon som hittar dem och läser dem ändå.

jag mår lite illa och ska snart se lucian i stan med madde och sara och kanske tina, jag vet inte. nahar gick för ett tag sen, vi drack kaffe, åt popcorn, rökte cigaretter och kollade på pippi. när hon gick fick jag en cigg som hon lämnade på mitt soffbord. det var snällt tyckte jag.

i fredags var jag på möllan med madde och elin vilket var jättetrevligt och mysigt. sen blev det en kort efterfest för oss och förfest för de andra hos raz och lucas. igår åkte jag och älsklingen hem till mamma och åt middag och kollade på mysteriet på greveholm. nu ska jag ta på mig ett par byxor och fixa frillan.

vet inte vad jag ska göra åt mitt konstanta illamående. kanske borde börja äta och sluta dricka kaffe och röka. eller......... bara sluta må illa.

Kommentarer
Postat av: mums

att ändra dina levnadsvanor är nog det bästa du kan göra!!!

2009-12-13 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback