IF I HAD MONEY I WOULD DO THINGS MY WAY

nu i två dagar har jag sovit hos madde. för en gångs skull inte för att jag skulle fixa mitt fittiga hår. vi har varit lite varstans i malmö, kollat på hp, kollat på filmer som var mysiga/läskiga/spännande/svullna och lite sånt.

nu är jag hemma, har duschat, läst några brev, svarat på några mail, gör om en bok till pdf, lyssnat på lite musik. snart tänkte jag gå och köba cigg, sen gå ner i regnet och läsa klart en av mina böcker och dricka kaffe. måste sluta köpa nya böcker. tar fan slut på veckopengen hs dirr.

nu är min dator seg. min älskling kommer hem om 5-6 timmar. suger.

jag ska skriva lite på boken också idag. kan tyvärr inte skriva på magbloggen, för min dator vill inte att jag ska komma in där. livet. äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback