wooorrrkleeezzz

yooo!

nu är jag arbetslös igen! ÄNTLIGEN tänker ni! jobbade två dagar och fick idag reda på att ägarinnan var en shady, lying, craaaazy ass bitch som man tydligen ska passa sig väldigt noga för. snart ska jag och sofie anmäla henne till facket, då det hon gör tydligen är olagligt. woho!

nyss skulle jag ta bussen till tim. 3an till södervärn och sedan vänta där i 12 minuter tills 141an skulle komma. självfallet är 3an en kvart försenad, vilket betyder att jag kommer missa 141an och får gå hem igen. och då tim inte har någon mobil och det är för sent att ringa hem till honom nu, kan jag inte berätta detta missöde för honom. så nu sitter han där hemma och väntar och väntar. LOSER.


PS! inatt/imorgon släpps fjärde numret av maaaaagaaziiiiiiineeet! woho! massa spännande saker att se i den. bland annat en intervju med tingsek da man. ni kan läsa den på
http://mag-mag.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback