that's why the lady is a tramp



nu börjar klockan bli mycket. jag har kollat på coffee and cigarettes och druckit kaffe och rökt cigaretter. nu håller jag på att städa lite. börjar bli slö. det gillar jag inte. snart ska jag möta vid nahar på systemet och innan dess kommer tim hit och hjälper mig att städa litta. måste kanske duscha... hehe. det kanske man ska göra när man ska ha Festen! knaset i bollen. ska kanske ta en öl och piggna till. jaaaaa en ööööl!! inte saft?!?!?! inte vatten!??!!? inte lite kaffe?!?!?!?!??!?!?

hajpådaj

Kommentarer
Postat av: mums

haj puu daj duu!! tittar på foto där du e 6 år o har vaaardens sötaste leende!!! du e så bäst!!! lika bäst som din mamma ;D

2009-08-28 @ 22:16:01
Postat av: mormor

Grattis till ditt nya jobb! Hoppas att du kommer att trivas. På tisdag åker morfar o jag till Mallorca. Hörs sen när vi är hemma igen nästa onsdag. Kram morfar hälsar

2009-08-30 @ 20:40:44
Postat av: mamma

hej dotra min! lycka till på nya jobbet. jag ringer i morgon kväll. älskar dig!! puss :*

2009-08-30 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback