najs

i fredags var jag och grillade snabbt i jesusparken med älsklingen, pamp och nahar. efter det stack vi till möllan och sen stack vi hem. igår förfestade vi i min trädgård i några timmar innan vi stack till möllan igen. då jag, älsklingen, madde, tim, tim j och tim js flickvän med vänner. det har varit en mysig och hyfsat lugn helg.

idag köpte jag och älsklingen tre böcker. den andra twilightboken... mest bara för att ha något att läsa ;), fågeln som vrider upp världen och norwegian wood. har börjat läsa lite smått och gillar det.

imorgon vill jag nog leka med tim och sova över kanske... om man får... och på tisdag har sarasve anordnat en fedefika för en massa människor. låter riktigt mysigt! tisdagkväll ska martina ha halv 8 hos mig-middag och också det ska bli riktigt nice!

Kommentarer
Postat av: Naharianna

För vi är två och få men vi är UNDERBARA!!!

Postat av: timo

norwegian wood har jag ju hört talas om nu när jag tänker efter

2009-08-05 @ 12:03:36
URL: http://timpaen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback