message in a bottle

hej vänner!

nu ska jag iväg och jobba?!?! jobba!! har fått ett nytt jobb. fick det igår. trevligt! har glömt säga det till det flesta, för kan ju inte smsa... men nu vet ni! men jag tänker inte säga vad det är för jobb, för då kommer alla ni rohvol-wannabes också jobba där! haha feel the pain bitches... i know u love me. ska också försöka ringa försäkringsbolaget idag och fixa min rövtelefon.

nu ska jag gååå och joooobba. kan i alla fall säga att det är på ett café i stan. men leta inte upp mig. då är ni dumma! vi ses! ha det goth!

Kommentarer
Postat av: MachoMadde

hahahahha! "för då kommer alla ni rohvol-wannabes också jobba där! haha feel the pain bitches... i know u love me" hihihihi. skrattar här i min ensamhet heheh. du är så rolig! hahha. okej. ska sluta. hehe. skojiga natha va. grattis igen! du är så himla duktig. hörs kanske later. big L

Postat av: timo

goooooood girlllll

2009-08-31 @ 14:52:21
URL: http://timpaen.tumblr.com
Postat av: mums

inte så långvarigt men du lärde dig en hel del :D gott åt bitchen att stå där ensam!!!

2009-08-31 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback