magnificent us



modell: madde
fotograf: tim
stylista: jag

kan inte riktigt förstå hur fort det gått med tidningen. får hela tiden mail av människor (grymma människor) som vill vara med i tidningen och alla är imponerade och gillar verkligen det vi gör. känns konstigt, då nog varken jag eller tim riktigt kan förstå hur bra det är. det är ju vi som gör den. vi ser den hela tiden. det är svårt att föreställa sig att någon verkligen ska älska det man gör. jag är så stolt, speciellt över tim, som verkligen jobbar så hårt för att det här ska bli bra.


allt har gått så fort. inom några veckor ska vi träffa en idol och intervjua, vi har med fotografer som blivit favoriter och mer kommer det bli. det är detta jag vill göra med mitt liv, men trodde det bara var en dröm. inget som kommer hända. men det finns inga gränser. fortsätter vi och satsar på att bli bättre hela tiden, vet man inte vad som kan hända. är så förväntansfull och glad över att det blev som det blev.

http://mag-mag.se


Kommentarer
Postat av: mums

än en gång... ni e grymma!!! jag hoppas av hela mitt hjärta att du får jobba o tjäna fett med det du vill. påssss

2009-08-03 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback