jonas

livet suger när du inte är här. när du är och jobbar som nu, eller kanske är på stranden eller är i stan och letar efter regnkläder. när jag vet att du inte kommer lägga dig i sängen med mig när jag ska sova. när jag vet att du inte kommer kunna prata med mig imorgon när jag vaknar och ska jobba.

livet suger när jag inte har någon mobiltelefon och jag inte kan smsa dig när jag vill. när jag inte kan sitta och vänta på att du ska skriva något fint. när jag inte bara kan ringa och fråga dig varför du är kär mig. när du inte kan förklara att det är för att jag är världens sötaste och snällaste.

livet suger när du är ledsen på mig. när jag inte ätit på hela dagen och är irriterad och du tror att jag är sur för att jag inte älskar dig längre. när vi höjer rösten mot varandra och säger saker som är onödiga och fel.

livet äger när du pussar mig, kramar mig och håller om mig hårt. när innan du jobbar natt bara vill ligga i sängen med mig i en timme och låtsas att vi ska sova tillsammans. när du lägger märke till när jag har snebenan på fel håll eller när jag har mer eyeliner än jag brukar och säger att det är fint. när du säger att du vill ha barn med mig. när du gör allt för mig, utan att jag behöver be dig. när du älskar mig villkorslöst, hjärthoppande, underbart, farligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback