i tell all the girls





hey there people im natha brown

i torsdags var vi på babel (bilderna). vilket var skoj eftersom jag var med tre fina brudar! blev dock lite för full lite för tidigt, så var duktig och gick hem redan vid halv 2! woho! i fredags mådde jag kass och då gjorde jag och älsklingen hemmagjord pizza hos hans föräldrar ute i skogen. igår cyklade jag och älsko till pildammsparken och grillade och drack lite öl med maria och ida! och senare på kvällen kom nahar hem till oss med ännu mer öl och vi myste framför "almost famous".


snart ska jag gå och jobba och mer vet jag inte vad jag ska göra ikväll. tänkte ha fest på fredag, så måste höra runt vem som vill komma. nästa helg ska tim bo hos mig (eftersom att min dumma sambo ska ut och "campa"...?) och det ska bli ganska så trevligt!


ps. mamma! inatt drömde jag att du hade gråtit jättemycket för att du inte tycker att jag hör av mig längre! det var jättehemskt. ska ringa dig ikväll!


Kommentarer
Postat av: mormor

Din mamma är bara ute o super på kräftskivor, så hon vet hur du känner dig när du festar. Ha Ha! Not!

Vi saknar dej alla o tänker ofta på dig. Skulle inte du komma till mig o glo på skor o väskor?

Kram o puss

2009-08-23 @ 12:13:08
Postat av: Anonym

vi var fem stycken, så vem är inte en fin brud? JAG?! Jag känner mig träffad.

2009-08-23 @ 16:00:10
Postat av: natha

jag VAR MED TRE FINA BRUDAR SKREV JAG!!!!!!!!!

Postat av: mums

mums nöjd att du kontaktat din mamma

2009-08-23 @ 20:50:19
Postat av: Sve

Oj råkade bli anonym. Men vem var inte fin? Jag? Ida? Madde? Nadja?

2009-08-28 @ 01:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback