here at the party everyone's happy everyone's high

peeps

igår var jag, älsklingen, john och hans tjej i jazztältet och drack öl. vi lyssnade på jazz och gjorde inte så mycket mer. åt på la empanada. lyssnade en stund på miss li och sen åkte vi hem och sov. idag har jag jobbat. duktigt va. snart ska jag och älsklingen till bluestältet och dricka en massa massa massa öl. han lovade mig att vi ska bli riktigt fulla ikväll för imorgon är jag ledig. och imorgon ska sara ha halv 8 hos mig-middag och det är bäst när man är bakfull.

c ya never again


Kommentarer
Postat av: mums

hEj Storrasistter!! jag haúr kisat poo påtan :) vist äer jau aldeleess fantasstiskk? o gryym påå datoorskivrannde he he he

2009-08-17 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback