flume



sedan malmöfestivalen började i fredags har jag och älsklingen mest varit i jazz-och bluestälten och druckit öl och snackat skit. älskat varandra, kramats och varit världens mysigaste par. nu lagar han god mat och jag ska snart hem till tim, köpa folköl och röka cigaretter hela natten lång. ikväll spelar a camp, men ikväll bojkottar jag staden som nu knappt sover och åker till lilla svedala. ibland får man faktiskt ta det lugnt.


snart ska jag sluta röka. bara några dagar kvar. vad kommer hända med mig? jag funderar också på att börja plugga. på distans. läsa holländska. så att jag kan flytta till amsterdam och bo där föralltid.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Älskar dig!

2009-08-18 @ 22:13:04
Postat av: Jonas

Älskar dig!

2009-08-18 @ 22:14:27
Postat av: mums

kommer aldrig på frågan att du lämnar mig!!! jag saknar dig jättemkt nu... kan inte klara ett längre avstånd.....:(((((((((((((((((((((((

2009-08-20 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback