brudarna



heeej

igår gjorde sarasve en jättefin sak! hon fixade en storfika till en massa brudar. det var jättemysigt! vi var på nesta och drack kaffe och åt lite mackor och så. det var jag, sonia, matilda, ida, sarasve och maddsan! igår hade också min fina lillasyster ett litet kalas för hon fyllde 16 bast... gamla tanta.

i måndags hade martina halv 8 hos mig-middag och det var så hiskeligt gott! supersnajset och man blev heller inte äckelmätt. woho!


på fredag är det reunion för the dirty blondes i maddes mormor lägenhet! kommer bli fett najs. förutom att shakira inte kommer shakira sig...

idag har jag jobbat. och nu ska jag äta lite pasta som jag tog med mig hem från jubbed. och ikväll ska jag till golden med nahar och nicole! woho!


Kommentarer
Postat av: sve

Shakira kommer tyvärr inte överhuvudtaget. Hon slutar inte förrän sent. Igår kom jag inte ifrån jobbet förrän halv tolv.

2009-08-06 @ 14:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback