blablablablabla

hej vänner o ovänner

igår åkte jag som sagt hem till mamma och myste galet. efter att jag varit där i några timmar gick jag hem till tim och vi snackade en massa skit och rökte en massa cigaretter. som vanligt. idag har jag haft den rövtråkigaste dagen på länge. verkligen bara varit hemma hela dagen. ciggen tog slut runt 5 och jag blev för lat för att få och köpa nya. som tur var fanns nahar på jorden och runt 7 kom hon hem till mig med cigg och ett glatt humör. lite senare kom madde och vi satt nere på min gård en stund och drack kaffe/folköl och bajsade.

snart kommer älsklingen hem. imorgon ska jag jobba. på onsdag kommer pappa lilla hem till mig och sen till möllan på kvällen för matte fyller år, på torsdag ska jag jobba, på fredag ska jag ha fest, på lördag ska jag på magnus utställning och på söndag ska vi ha fotografering. MYSA LOSS!

Kommentarer
Postat av: MachoMadde

mattan ditchar oss för lund imorgon istället... r.i.p möllankväll på onsdag

Postat av: timo

RIP skrumplever

2009-08-25 @ 00:18:40
URL: http://timpaen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback