tokyo

nu har jag varit i klagshamn och ätit hemmagjord pizza och druckit kaffe. och läst lite twilight. ja... jag får väl säga att jag fastnat... lite... verkligen inte besatt. men vill ju fortsätta läsa. men nu var jag tvungen att sluta. för hennes familj är i fara. hon var elak mot sin pappa. jag får så jävla ont i magen av sånt. tänker på om jag gjort så mot min lilla stackars pappa. då vill jag spy och får tårar i ögonen. och får sluta läsa såklart. jag klarar heller inte av när hon mår illa och blir yr. jag mår illa bara att läsa det och känner att jag blir lite snurrig i huvudet. icke bra icke bra.

på tisdag ska jag kolla på när ELIN IN DA HALL sjunger (på konsert då) med tim och det ska bli toppen att få höra lite skönsång. och imorgon ska jag fika med nahar. jag har blivit så duktig på det här med att vara arbetslös!

Kommentarer
Postat av: mums

vi saknar dig :(

2009-04-27 @ 06:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback