she's mine

min lilla söta, mjuka älskling ligger och sover och luktar varm i sängen. jag satt precis ute i solen och drack kaffe och rökte lite och läste... den första twilight-boken. fattar verkligen inte grejen. den är inte särskilt bra skriven, inte särskilt spännande och helt enkelt bara inget särskilt. kanske jag ändrar uppfattning när jag läst lite mer, men jag vet inte. det är i alla fall inget emot harry potter. harry potter är ju bara galen. galen galen galen och alldeles underbar!

idag har jag inget att göra. känns lite konstigt. igår fick vi bilderna av robin jonson som ska vara med i tidningen, så den kan jag kanske jobba lite på. snart har vi två photoshoots. ska bli fett.

Kommentarer
Postat av: kim

tala inte så om twilight :O du kommer fastna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback