mina gråtlåtar

jag har lite olika gråtlåtar har jag kommit på. kanske inte låtar som jag gråter till, men som jag tänker att "DE låtarna ska jag lyssna på nästa gång jag är hjärtkrossad, uppriven, ledsen, blödig, trött och uppgiven". eller låtar som bara är så fina att jag blir lite snurrig i huvudet. jag gör en spotify-lista, men för er som inte har det kommer här en liten fin lista.

lars winnerbäck - fru hjärter dam (finns inte på spoti)
lars winnerbäck - en svår och jobbig grej
jeff buckley - satisfied mind
joe purdy - isnt love (finns inte heller...)
ray lamontagne - lesson learned
ray lamontagne - burn (de har dock döpt den fel på spotify där de blandat ihop den med "narrow escape")
john mayer - i'm gonna find another you
feist - brandy alexander
bob dylan - my back pages
jack johnson - all at once

joni mitchell - my old man
gavin degraw - nice to meet you anyway (the stripped version)

sen får jag vara lite töntig och lägga till:

kent -utan dina andetag
regina spektor - samson

de är ju så givna.

här är länken
http://open.spotify.com/user/jonasaldin/playlist/17cFgrHKPjZw9FlLHVn9Tl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback