lilla jag lilla jag

ibland läser jag igenom mina gamla blogginlägg när jag inte har något att göra. och för att få mig ett gott skratt som förlänger livet! och jag saknar mig själv lite. jag var så rolig! så jobbig, så äcklig, så vulgär, så störd och bara så underbart, befriande pinsam! men det är så kul. jag önskar att jag fortfarande skrev så. men nu har jag väl blivit gammal... gammal som gatan. något jag dock aldrig gjort är att skriva ett fylleinlägg. så jävla pinsamt. liksom "KOLLA MIG JAG ÄR SKITFULL SÅ JAG KAN INTE ENS SKRIVA". bara va? så jävla töntigt. jag skäms när folk gör det. om de då ska skriva överdrivet "dåligt". åh, varför liksom?

istället skrev jag bara dagen efter om hur full jag varit. det är ju mycket ballare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback