här får du mest för pengarna









IDAG HADE MARTINA HALV 8 HOS MIG. så jävla gött alltså. förutom att elin inte var med :( hon hade massa snusk i ögonen... middagen var god som fan i alla fall och efter vi ätit upp tre rätter (tog ca fem minuter) körde vi till västra hamnen och "MYSTE GALET" som dessie hade sagt. och madde somnade mitt på stenarna...

innan middagen (alltså på morgonen) kom madde hem till mig och drack kaffe och lyssnade på musik i min trädgård. sen gick vi till taboo och efter det gick vi och åt. blir alltid så sugen på att få stoppa något i munnen efter jag varit där inne.

nu är jag ensam och ledsen. och snart börjar medium! men jag är hungrig igen. vad ska man göra... ledset.

Kommentarer
Postat av: s

haha, riktigt fina hakor jag har i bilen! love 'em!!

2009-04-21 @ 12:54:13
Postat av: madde the coolisimo

jag sover riktigt gott där på stenarna du!

Postat av: elin

åh så fint martinas hår är nu! vill nästan med färga det brunt igen! hohoh

2009-04-22 @ 21:00:06
URL: http://www.eliseproust.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback