am I drinking 2 much?

i kategorin "allmänt och personligt" på bloglovin ligger jag på plats 1713!? av typ en miljon. jag är snart ikapp paow och dessie... love it! känner för att åka till stockholm bara för att få träffa dem. jag är jättetöntig. här kommer vad jag gjort plus ska göra i veckan!

måndag: var med nahar vid kanalen
tisdag: var på ikea med martina, sprang i pildammsparken, var på konsert, stack till lilla torg
onsdag: KANSKE till stranden med madde, cykla träningscykel hos twins
torsdag: städa hos mormor, grilla i parken sen party!
fredag: vara bakfull!
lördag: fota rebecca, plus springa en runda
söndag: halv 8 hos mig-middag hos sara!!! GÖTTTTT

hur känns det nu när ni vet detta? jävligt bra va?

Kommentarer
Postat av: mormor

är toknöjd med att du kommer hem till mig och städar. men tycker du kan ta det lite lugnt på kvällen, så slipper du vara bakfull dagen efter. Haha! kram

2009-04-29 @ 01:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback