young love



YOYOYO! jag har knappt börjat jobba än, men jag älskar redan det! förhoppningsvis kommer det här humöret hålla sig och jag kommer bli en riktig hejdare på att sälja! imorgon är det firmafest och alla ska vara finklädda! innan på dagen ska alla säljare stängas in i ett litet rum i flera timmar och alla ska stå och sälja samtidigt. temat för dessa dagarna är alltid "vem tjänar mest i hela världen" och imorgon ska vi klä ut oss till... maffian. eftersom att jag inte äger en enda hatt, skjorta, väst, kavaj eller ett par byxor var jag rädd. men michelle har räddat mig och ska låna ut en väst och en skjorta. jag kommer vara jättesnygg...

jag känner redan på mig att jag kommer bli en sån som bara pratar om sitt jobb. idag när jag varit ensam hemma har jag gått och pratat med mig själv för att se hur jag ska låta när jag säljer. hade någon kommit in och hört mig hade jag nog börjat gråta en skvätt.

Kommentarer
Postat av: marrebarre

åååååh vad jag hade velat höra dig låtsassälja för dig själv! (iklädd dina maffiakläder såklart)

2008-09-12 @ 18:47:40
Postat av: mums

Finns ingen så ball som du :)))) så typiskt nathalie!!! hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback