when look at that smile and I'm all yours



igår var det firmafest och det var som jag tänkte mig. skitkul, lite galet och rätt så underbart. alla är hur balla som helst och hälften höll tal som var bättre än alla jag hört. det slutade som jag tänkte mig. vinglade på mina höga klackar, ensam till centralen. var inte pepp på slagt även om vi kom in gratis. var ändå hemma klockan 12 ungefär och det är inte fy skam. just nu sitter jag ensam i min lägenhet och försöker bli tipsy på dooleys, men det går inte så bra. ska snart ta mig till möllan och träffa upp michelle och ska slänga i mig några öl innan min älskade kommer hem.

om fem veckor är bebisen ett år och det är så galet att jag blir lite ledsen. jag är så gammal och hon är så ung. och sötare än mig alla dagar.

Kommentarer
Postat av: mums

du är såååå söööt!!!!

Postat av: mormor

du är den sötaste 18 åring som finns! Många kramar från din gamla mormor

2008-09-14 @ 12:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback