kvinna




"Har du tänkt på alla gånger vi kvinnor har blivit nertryckta av män, för de menar att vi är det svagaste könet?

Men hör här :

 - Vi kan blöda i en vecka utan att dö

 - Vi kan ge mjölk utan att äta gräs

 - Vi kan bli våta utan att röra vatten

 - Vi kan få benlöst kött att stå

 Hur många män kan det?"


hittade det här på min systers bilddagbok (alltså hon på bilden utan hår, såklart) och hon tyckte tydligen att detta var visdomsord att lyssna på. väl valda ord. väl valda ord hon gärna delar med sig av på sin bilddagbok. jävligt skabbigt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Dino

Jag vill tillägga att ni kan lyfta vikter med era bröst, vilket vi män inte kan? Vi har fördelen och kunna sikta när vi kissar? jaja....

Postat av: mums

ha ha ha!!! fy fan vad roligt!!!!! så söta flickor!! du måste va lycklig som har så söta systrar. ni måste ha en otroligt bedårande mamma!!!

2008-10-02 @ 12:39:29
URL: http://rohvol.webblogg.se/
Postat av: mormor

Glöm inte att du har en bedårande mormor oxå! Kram

2008-10-02 @ 18:56:18
Postat av: tim

hittade den på min systers bilddagbok också. UÄÄ

2008-10-06 @ 22:32:13
URL: http://timpaen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback