I remember it well



idag har jag varit sliten. gårkvällen var rätt blöt och rätt hård, men jag hade trevligt varje sekund. imorse skrattade jag dock inte när vi var tvungna att torka upp rödvinsfläckar från vårt matta trägolv. jag och dino hade något sorts möte på espresso house igår och kom fram till lite saker han ska göra till tidningen. jag är nöjd. jag är nöjd med allt. jag tror att det kommer bli hur bra som helst. jag vill bara att det ska bli klart. vill göra en ny fotografering snart. behöver dock någon som vill sminka. gratis då, eftersom att vi inte har några som helst pengar att dela ut. det enda jag kan ge är min kärlek.


nu sitter min älskade i ett annat rum och spelar gitarr och där är inget på tv. borde skriva en krönika och kanske kontakta lite människor, men jag är ju så trött. och på måndag ska jag på anställningsintervju så jag är rätt lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback