det tog tid

"kom igen, välkommen in
om du skulle vilja ta den stora rundturen
i det här ensamma huset som en gång var hem kära hem
jag har inget här att sälja
bara några saker jag vill berätta
några saker som jag vet kommer
kännas in i dina ben

där borta är stolen, dit hon brukade komma med tidningen
sätta sig i mitt knä och viska 'åh, vad jag älskar dig'
men nu är hon borta föralltid
och det här huset kommer aldrig vara detsamma
utan kärleken som vi en gång kände

rakt fram, det är sängen
där vi låg och älskade tillsammans
och ni ska veta att vi hade en bra sak, vi två
ser du hennes bild på bordet
ser det inte ut som att hon skulle kunna
bara röra mig och säga 'godmorgon min kära'?

där är hennes ring, alla hennes ting
och hennes kläder är i garderoben
där hon lämnade dem när hon slog itu min värld

när du går ser du barnrummet
åh hon lämnade mig utan nåd
tog inget, förutom vår bebis och mitt hjärta

kom igen, välkommen in"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback