meg white, you're allright, in fact I think you're pretty swell



idag har jag hunnit vara på ikea. det var nog allt. andra dagar brukar jag ligga och sova djupt i min stora säng vid den här tiden. men inte idag, för då skulle min älskade tvunget dra med mig till ikea. det var i och för sig trevligt och han var högljudd och jag skrattade högre. idag har jag fått reda på en sak som är tråkig. antingen är jag allergisk mot min älskade eller så är jag allergisk mot all vegetarisk mat jag äter. då får jag alltså sluta med min envishet och sluta vara vegetarian. när jag frågade min älskade vafan jag skulle äta då svarade han bara "ät gris". kräkte lite.

positivt är att imorgon tjänar jag 500 kronor för att inte göra någonting i princip. och att ray lamontagne har gjort en låt till meg white på sitt nya album. så jävla gullig.

för att jag älskar listor och inte gjort dem på länge, ska ni nu få en lista på vad vi köpte på ikea:

ett nytt soffbord
en jättestor växt
en ljusstake
ljus
diskställ
bestickställ
flätade korgar
små burkar
duschdraperi med massa djur på
lampa

Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan Gumman!

Om du nu provar att äta vanlig mat, måste du ta det försiktigt, börja med fisk Kroppen kan annars reagera starkt på kost ändringen. Värt ett försök att bli av med eksemen. Hälsa Jonas o gratta honom imorgon från oss. Kram o puss

2008-11-21 @ 14:53:18
Postat av: s

tänk om jag också är allergisk mot min bebis!!!!

2008-11-22 @ 21:00:18
Postat av: tim

adu vi rige vi ejder

Postat av: Madde the cool one

Nati har äntligen blivit en hypokondriker som jag, elin och sara :):):) Välkommen i klubben!

2008-11-23 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback