what a

image538

det här är världens roligaste blogg!!

idag har varit en riktigt fab dag. började med kaffe på waynes med tim och slutade med tim på sorl. i mitten mötte vi upp min älskade för att köpa lite kläder och sedan begav jag och tim oss till kicks. jag tror nog att jag ungefär luktade på 30 parfymer innan tim bestämde sig och jag gick ut därifrån med huvudvärk och snurr i huvudet.

imorgon är det utsparkslekar och jag svär att det kommer gå precis som på insparken. det vill säga riktigt skumt.

snart ska vi göra en till fotografering med en riktigt cool modell vid namn wiktor! det kommer bi awesome. och plus att dino ska till milano. vilket svin.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den där Wiktor som bor vid Trelleborg? Han är lite farligt snygg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback