we are all the winners

http://ellenh.blogg.se/1209414245_hippie_goes_nerd_nerd.html?B3DF11C0-E58D-B089-7F3D23FEF9F32953

den här tjejen har lagt upp bilder från vår tidning och skrivit några fina ord. mycket smickrande, men det hade varit roligt om hon sagt var hon tagit bilderna ifrån också. om ett tag kommer Pose nummer två och det är bara att vänta spänt. är där någon som vill vara med som modell, hjälpa till att skriva eller något liknande, kan bara säga till!

i fredags var det kb och tydligen är jag stammis. eller att jag är stammis visste jag redan, men att vakten skulle säga att jag slapp visa mitt pass för att han kände igen mig, var bara roligt. så 45 minuter spenderade jag där inne med tim och johanna och sedan åkte jag hem och kramades med min pojkvän.

OCH RESAN ÄR BOKAD! den 17e juni försvinner vi härifrån och dricker vin non stop ett tag. sen blir det en liten weekend någonstans efter det.

ikväll ska jag buda på en underbar playsuit på tradera! bild på den kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Skabbet

jag är gärna med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback