them there eyes

image532image533

vi har fått en lägenhet. jag och min älskade har helt seriöst fått en lägenhet. det här är så stort att det är omöjligt för mig att ens tänka mig att vi kommer inreda vår alldeles egna lägenhet. och bara det att jag kommer ha en SAMBO! fulaste uttrycket någonsin, så jag kommer dock inte använda det. så ofta.

ikväll är det gratis inträde på mazarin, så jag sticker dit med tim och hans gäng. och idag köpte jag en ny klänning som är en spetsdröm för en riktig prinsessa. OCH jag kom på ett nytt sätt att använda min blommiga klänning på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till lägenheten! :D Var är spetsklänningen köpt btw?

2008-05-17 @ 01:16:23
Postat av: Elin

Nej vad roligt, grattis! :)

Postat av: s

ue, jag tänkte inte ens på att ni kommer att bli sambos....

2008-05-17 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback