puss

image537

jag vill faktiskt ut ikväll. jag vill till kb i nya skor och ny klänning, så ifall någon vill bjuda på inträde och en öl så är det fritt fram. och om någon vill göra mina läxor som jag har nu de sista två veckorna så är de också fritt fram. och om någon vill köpa mig en liten rosa ask från chique, där jag kan ha mina örhängen är de också fritt fram. och om någon vill säga vad jag får för betyg på projektarbetet, så blir jag glad. och om någon kan göra så att jag tjänar pengar på Pose, så blir jag riktigt lycklig. och om någon kan göra så att jag och min älskade kan flytta in i vår lya idag, kommer jag gifta mig med den personen.

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag kan så till tjänst med pengar till utgång, om du städar till mig. Kram

2008-05-23 @ 14:29:37
Postat av: mums

lavv ya!!!

Postat av: tim

tråkigaste... bloggen... ever

2008-05-27 @ 10:46:49
URL: http://timpaen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback