just count to 29

en speciell ung man

han gör listor till mig där han listar alla saker som gör mig bäst
han tycker om mina klänningar
på morgonen innan jag går till skolan, pussar han mig på kinden och säger att jag är fin
han får mig att skratta
han får mig att skratta högt
han ler när jag skrattar
han lagar världens godaste mat
han är snäll mot min bebis
han tittar på kläder och modeller jag visar
han lär sig mina favoritlåtar på gitarr
han tycker att sinead o'connon var var snygg när hon var ung
han läser harry potter för att jag pratat väl om den unge herrn
han gråter när jag gråter
han skriver låtar som ger mig fjärilar i magen
han har lovat mig att läsa alla harry potter-böckerna ifall jag lär mig sju låtar på hans gitarr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback