I need the high

image513

jag har hittat världens finaste luella-liknande klänning och imorgon är den förhoppningsvis min!

om en halvtimme ska jag träffa tim och ta en fika igen på lilla kafferosteriet och sen ska han söka jobb just där. jag hoppas att han får det så att jag, precis som när han jobbade på espresso house, kan sitta där i flera timmar och bli bjuden på espresso hela dagen. sen har de ju en helt fantastisk uteservering, så det blir perfekt!

för övrigt har världens tjusigaste niotillfem skrivit om vår fantastiska tidning i sin blogg.
för er som inte sett, kommer länken här:
http://pose.pablohommes.se

Kommentarer
Postat av: Elin

En sådandär vill jag också ha. Ah. En riktig läckerbit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback