how dare

dagen idag såg ut nästan precis som igår. den började med litet lektion och sedan tog en liten tim med mig till kafferosteriet och bjöd på kaffe och efter det begav vi oss till café grue för en liten macka och lite kaffe till. det blev ingen klänning på ebay idag, förresten, så jag får kolla imorgon.

för övrigt har jag slutat på mitt jobb. det här jobbet har gett mig magsår och mardrömmar nu i fyra år och jag tänkte att det var dags att hoppa av. självklart blir det "firmafest" bara några dagar efter jag slutat, men eftersom min ex-chef är snäll bjöd han mig ändå. så på lördag blir det mongolian bbq med martina och jobbkillarna och många gratisdrinkar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad är det för jobb? de behöver inte en ersättare? haha :)

Postat av: martina den fina

mongolian bbq? BBQ? aight...

2008-05-11 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback