everytime we say goodbye

image535

i fredags skulle det bli utgång med tim och hans vänner, men istället blev det bara förfest med dem. en förfest där jag och tim satt och skrattade åt vad han gjorde innan han blev kysst för första gången. sen begav jag mig till en liten pub för att träffa timitältet och hans vänner. jag blev bjuden på ett glas vin av en känd skejtare och sedan fick jag besök av nahar, deniz och nicholina som varit på ball. vi skrattade, skrek och kramades så mycket att vi fick gå ut. och det var hur fint som helst.

om exakt en månad åker vi! och på tisdag blir det förhoppningsvis en fotografering till pose nr 2.

Kommentarer
Postat av: mormor

så söt du är! Saknar att du inte skriver varje dag. Sköt om dig! Puss o Kram

2008-05-20 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback