don't fence me in

image539

igår var det utspark för oss treor som snart går ut skolan och aldrig mer kommer tillbaka. det var utspark och jag var beredd på fyllor, fyllesnack, spyor, skrik, skratt och gråt. det fick jag, plus lite till. en kille berättade för mig att han vet allt om mitt och mias "förhållande", men ville inte berätta vem hans källa var, vilket skrämde mig. hans källa var i alla fall en riktig snokare (hans flickvän). fyllesnack på väg till och från toaletten var givet, jag var beredd på det hela tiden, men när det kom blev jag ändå förvånad. när alla lekar var slut och vårt lag vunnit typ ALLA TÄVLINGAR I HELA VÄRLDEN, så började tvåor göra något riktigt tråkigt vilket ledde till att jag fick stå i duschen i en timme. de började kasta grön färg på oss och på våra kläder och jag grät, men bara i fem sekunder.

senare på kvällen stack jag och nahar till stapel för där skulle tydligen vara någon "festival", men icke sa nicke. så istället satte vi oss och pratade med skejtare i någon timme innan min älskade kom och hämtade mig. och nu ska jag plugga tills jag stupar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback