han för och hon följer

image356

jag har gjort precis som alla andra nu; beställt den här klänningen. trots att den är ganska uttjatad är den ju åh så fantastisk. blir sugen på att ut och ferra på fredag bara för att få ha den här sexiga grejen på mig. idag ska jag hämta den efter att jag jobbat och efter jag kollat på fight club med min filmkunskapsgrupp. jättetrevligt. efter det ska jag hem och laga mat med min älskade och kanske klippa hans hår.

igår var det projektarbete med tim. "projketarbete med tim", snarare projektarbete med mig själv och tim i soffan framför fifa. hatar fifa för det får tim att skrika på mig och på tv:n.

Kommentarer
Postat av: kim

en fika eller öl med en stalker låter lockande. sådär om jag kollar i min kalender..eller jag menar min agent sa till mig att jag är ledig torsdag lördag förmiddag och söndag. agenten kan tänka sig att sträcka sig till nästa vecka med om så önskas.

2008-01-23 @ 13:02:30
Postat av: Olivia

Sexy dress! Vartifrån har du beställt den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback