dragspel och bas

image353

tim och jag har spelat in ännu en låt och den har fått hyfsat bra kritik av en hyfsat liten publik. min mamma blev helt förtrollad och skickade ett sms i morse där hon, i en mening, undrade var låten fanns och om hon fick visa den för mormor och morfar. den finns på tims dator, svarade jag och fick ett "jävla unge;) skoja lav ya" tillbaka.

ikväll blir det jazznight med mina fyra underbara kvinnor och kanske en lika underbar man. eftersom att den här mannen alltid är pank, så får vi ju se hur det går. det ska i alla fall bli en mysig jazz-förfest och sedan framåt natten så drar vi våra höga klackar till retro och chillar. tim ska inte ha höga klackar.

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag vill oxå höra låten, så de så. Lägg över den på cd.vet jag!!! krama Tim från mej

2008-01-18 @ 17:56:14
Postat av: m

tim hade visst höga klackar

2008-01-19 @ 13:06:21
Postat av: Madeleine the hilarious pussy

han hade de högaste klackarna i sta'n!

Postat av: tim

http://www.sharebigfile.com/en/file/4592/Balladen-om-Fredrik---kare---Cecilia-Linson-mp3.html

så väntar man tills den har räknat ner från 20 till 0 sen klickar man på download YEEEEEEH

2008-01-19 @ 15:41:35
URL: http://pablotim.wordpress.com
Postat av: Dino

Idag blev jag officiellt modell. Jag är med i agenturen Kid of Tomorrow. Är i sthlm, träffade min chef och gick på casting för märket Sunday Sun (Weekdays egna). Ännu osäkert om jag ska gå visningen, får reda på inom några dagar, men jag är iaf med i agenturen och är från och med nu MODELL :D

2008-01-19 @ 18:56:18
URL: http://www.muftic.se
Postat av: mormor

Hälsa Tim o Tacka för filen med låten. Puss o kram

2008-01-19 @ 20:55:07
Postat av: mormor

Ögonen är fyllda med tårar. Inte visste jag att du kunde sjunga så vackert. Fast skall jag vara ärlig kände jag inte helt igen din röst. Puss o kram

2008-01-19 @ 21:48:04
Postat av: mams

Jag hör att min underbara sångröst gått i arv... känns tryggt
he he Ni sjunger ljuvligt ihop!!! Spela in mer vetja :D
ses i mårron!
kram från mams o bebisen

2008-01-20 @ 14:25:45
Postat av: mams

finns det ingen bild på bebisen... hon är ju så söööt...

2008-01-20 @ 14:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback