till mina vänner som är fantastiska (och lite mer)

image286

till mina vänner som håller med mig när jag har rätt och som säger till mig när jag har fel
till mina vänner som skrattar åt mina skämt och delar min kärlek för bubblor
till mina vänner som blir trötta på min ibland lite narcissistika sida, men som ger mig komplimanger när jag inte längre står på tå
till mina vänner som drar ner mig på jorden när jag blir för excalterad, men som delar min glädje när jag är lycklig
till mina vänner som ser hur jag utvecklas och förbättras och som låter mig få höra hur duktig jag är

till mina vänner som visar hur mycket jag är värd och som, ialla fall ibland, berättar hur mycket jag betyder för dem
till mina vänner som inte delar alla min intressen, men som gärna lyssnar när jag berättar och gestikulerar
till mina vänner som lagt märke till att mitt ena öga stängs när jag skrattar
till mina vänner som vill dela sitt liv med mig och som jag mer än gärna vill dela mitt liv med
till mina vänner som hjälper mig med läxor och som hjälper mig med saker jag inte förstår med livet
till mina vänner som berättar sina drömmar och försöker med detaljer dela dem med mig
till mina vänner som är det vackraste som finns, men som inte alltid förstår det

till mina vänner, som är de mest fantastiska vännerna i hela världen. visst känns det kärvt och jävligt svårt ibland, men när det väl är bra, då är jag så lycklig man kan va.


Kommentarer
Postat av: m

fulla är dina vänner tydligen också... gillar dig, harry potty.

2008-02-26 @ 15:46:53
Postat av: e

visste du om att, I love you? BECAUSE I DOOOOOOOOOOOOOOOO

2008-02-26 @ 17:44:29
Postat av: maria

Tack så mkt :)
Från indiska är den. Sen har jag bara en vanlig vit tunn långärmad tröja under.
Ha en bra kväll!

Postat av: s

SÖT! love u 2 babygirl!

2008-02-26 @ 18:40:26
Postat av: s

och jag tänkte idag att det var på tiden att någon av er skrev något gulligt om oss andra :):)

2008-02-26 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback