something else

angående i fredags: jag ångrar verkligen inte allt jag gjorde. jag har fått lite skit för att jag skrev det, från lite olika håll. jag fick ju träffa martina, tim och anna och förfesta med dem. väl på kb träffade jag madde och mia och en helt fantastiskt snygg tjej gömde mina läppar under hennes. jag är också glad över att jag inte la ut särskilt mycket pengar. jag är glad över att jag fick en "komplimang" som löd "jag har saknat dina bröst" av en man som heter aegir.

jag ångrar att jag skämde ut mig, vilket jag inte gjort nu på ungefär ett år. jag ångrar att jag inte åt något på hela dagen och att det resulterade i något äckligt på södervärn. jag skäms över att jag snackade skit om människor jag inte känner. jag säger för mycket skit såna här kvällar och jag kan inte hjälpa att mina känslor svämmar över. det är läskigt.

Kommentarer
Postat av: kim

du vet nog vad jag reagerade på. men ja, missuppfattningar uppstår ju överallt. uppskattar
att du förklarade det iaf.

2008-02-08 @ 11:51:29
Postat av: s

det var den sämsta komplimangen jag någonsin har hört.

2008-02-10 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback