litet udraget, kanske lite tråkigt, men jag vet att tims charmiga leende hade fått mig att glömma hans fördomsfulla tankar irl

här kommer då tims svar på mitt föregående inlägg. mitt tips till tim: lyssna lite extra nästa gång du tittar på hennes program, istället för att varannan sekund sucka högljutt och göra din ökända gest med armen som säger "vafan e detta!". lyssna på vad hon har säga, hon är verkligen mer än en brud som bara knullat en fransman i tv och så mycket mer än en utvikerska. du säger också att du "hatar" att hon är feministisk. det jag fått för mig innan att du hatar med feminister är den generella och felaktiga bilden att: feminister rakar inte armhålorna och alla feminister knullar med tjejer. som även DU, tim, kan se, så är detta inte fallet med carolina gynning. bara du tar tid till dig att inte vara så fördomsfull mot snygga tjejer med stora bröst, så kanske du kan märka, liksom jag, att det här är en mycket rolig och gullig tjej.


Postat av: tim

vad hatar jag INTE... jag hatar att hon gör vad hon gör och jag hatar hennes röst och jag hatar att hon kom ur big brother och jag hatar att hon kan stå bredvid en femtioårig föredetta groupie, tycka det är coolt att hon är feminist och bara ens ta till sig hela konceptet. en groupie och en svensk Anna Nicole som började sin karriär med ett utvik för Axcent men ville få sina 15 minuter i rampljuset och knullade med en fransman i tv. de två. feminister. vad jag hatar mest av allt med henne är att det är på grund av att hon verkligen är så blåst som hon ens har fått programmet. I huvudet på Gynning? vaaaaaa...

2008-feb-20 @ 12:53
URL:
http://pablotim.wordpress.com/

Kommentarer
Postat av: tim

jag hatar inte feminister, jag hatar att hon KALLAR SIG feminist trots att hon står för precis allt förutom just det. jag hatar att har blivit en förebild för tonåringar med identitetsbekymmer och jag tycker det är en shame. liksom med resten av dina lettiska modeller till idoler och förebilder.

och vad finns det egentligen för vettigt att lyssna till i hennes program? snälla, säg en vettig sak hon sa i förra programmet. ROCK N ROLL IN MY SOUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback