kalla hit svellon förfan, jag tror det blir slagge

Postat av: tim

jag hatar inte feminister, jag hatar att hon KALLAR SIG feminist trots att hon står för precis allt förutom just det. jag hatar att har blivit en förebild för tonåringar med identitetsbekymmer och jag tycker det är en shame. liksom med resten av dina lettiska modeller till idoler och förebilder.

och vad finns det egentligen för vettigt att lyssna till i hennes program? snälla, säg en vettig sak hon sa i förra programmet. ROCK N ROLL IN MY SOUL!

2008-feb-21 @ 04:28
URL:
http://pablotim.wordpress.com/

jag orkar egentligen inte, men exakt VAD är en feminist då? ifall du vet att hon är allt annat än feminist, så borde du ju veta hur en sådan är och vad den står för? kan det inte vara så att carolina gynning är sig själv? hon är tjej, men hon tar för sig utan att bry sig, hon träffar många starka kvinnor i sitt program, som precis som hon, gör vad de vill. och det är inte kvantiteten som räknas när man tänker på vad hon säger för vettigt i sitt program, det är kvalitén. och den är rätt nice den. ses på nesta 15.00, älskar dig innerst inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback