it's a very very mad world

när folk ringer mig när jag sover, så tror de alltid att jag svarar i sömne när de inte förstår vad jag menar. då blir jag lack. tim ringde mig härromdagen och eftersom att jag låg och sov, trodde jag att det var min väckarklocka som ringde, så jag började trycka på telefonen. då ser jag att tim ringer. jag svarar i telefonen och frågar vem det var som ringde upp av oss två:

- vem var det som ringde upp?
-vafan snackar du om sover du fortfarande eller?!
- NEEEEj, vem var det som ringde upp
- vafan menar du? vad gör du?
- men vad är det du inte fattar, vem är det som ringer?
- det är jag! tim!

eftersom att jag var så trött just då tänkte jag ens inte på att skratta ihjäl mig åt "det är jag! tim!" utan kom på det några timmar efter och skrattade en liten stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback